lördag, augusti 15, 2009

Migrän & feber

Är det inte helt underbart och vakna upp och inse att man har migrän?
Att man försöker ligga kvar och blunda för att man har så ont i skallen och det trycker runt ögonen?
Och sedan inse när man ska kliva upp att.. man har fått feber!
Dessutom har jag nyss fått uppleva världens attack mot mina njurar!
Jag har nog aldrig grinat och varit så rädd förr när jag har haft ont i njurarna.
Och nog aldrig haft ont så länge och intensivt!
I 40 minuter så låg jag och grina, lol, och kunde knappt andas, buhu :(
Men det blev bättre efter ett tag.
Dricker lite vatten då och då.

Jävla Robin.. Det var han som började med sitt migrän och feber, sedan fick Bengen det, och Dan, och nu jag.
Bara Filip kvar nu, höhö.
Nej, jag hoppas faktiskt att han INTE blir sjuk, vore så ovärt för honom.
Dock är det väl inte värt för någon att vara sjuk.
Kommer att bli lite pussar nu tills jag blir frisk.
Tur för Filip i alla fall att jag alltid nyser och hostar i tröjan, och inte rätt ut eller i handen, höhö.

Har i alla fall tagit en värktablett så jag har inte så ont i skallen längre, och känner mig inte så febrig.
Men funderar på att gå och vila lite nu, kanske dra på mig mina glasögon, hoho.


C YA.

1 kommentar:

Unknown sa...

Shit, låter fan inte roligt det där! Men det går nog över skaru se :) hoppas ni har det bra där! jag och Hannah saknar er :D Love Ya, // Den Mordiske Stimpmeister of d00000m