söndag, augusti 16, 2009

The Baying of the Hounds

Mår mycket bättre idag!
Har dock liiite feber, men jag mår inte lika apdåligt som igår.
Då hade jag varken matlust eller ork till att göra nånting.
Men det blir nog att fortsätta att små dricka vatten idag!

Drömde i natt att jag träffade Micke Åkerfeldt inne på Konsum i Iggesund, lol!
Han gick där inne och berättade för småbarn vilket kött han gillade bäst, lol?!
Jag kommer ihåg att min lillebror fick ta kort på mig och Micke, jag fick även hans autograf!
Jag minns hur jag längtade tills jag skulle få träffa Filip så att jag kunde visa honom kortet, haha!


Blabalbllbal.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, hehe.

I morgon får vi i alla fall veta om vi får lägenheten eller ej.
Får vi den icke så blir det att tokringa på den andra, höhö.
Filip och jag ska även fixa nytt bank-konto, och kort.
Jag ska ha ID-kort på mitt bank-kort, hoho :D

Opeth - The Baying of the Hounds
Everything you believed is a lie
Everyone you loved is a death-burden
So you take comfort in him
And you are receptive to stark wishes
No longer struggling to declare your stand
You would inflict no harm to others
They are unaware and in a loop of futile events
You are everything, they are nothing

Drown in the deep mire
With past desires
Beneath the mire
Drown desire now with you

Inga kommentarer: