onsdag, augusti 05, 2009

Magkatarr

Jag har magkatarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Inte alls najs.

Åkte med Filip till Statoil igår vid 22:15.
Natten innnan somnade jag 03:30 och klev upp 14:00.
Hela natten gick jättebra, hade dock ont i magen hela tiden, jävla kakor..

Vid sex tiden så räknade vi kassan, super dupa gräjt.
OCH SEN ÅKTE VI HEEEEEEEEEEEEEEEEEEM.
Skönt att få sova, kunde man ju tänka.

Haha...
Jag somnade till vid 12:00, men då matchar någon i Filips familj att ringa hans mobil.
Ligger helt klar vaken hela tiden, och magen gör ont, ont, ont!!!


Så nu sitter jag här, klockan är kvart över tre och jag har inte sovit ett piss!
GRÄJT.
Men det är ju fint väder, i alla fall...


Och just ja.. Jag brände sönder min tunga i natt!
Tog två stora klunkar med oboy från kaffemaskinen, GRÄJT WÅRK JENIFÄR.

Inga kommentarer: