onsdag, augusti 05, 2009

Bluppiliblupp

Irriterad 2000!
Har inte sovit på två nätter, och har inte tagit medicin idag, lagomt less människa man är då!

Men förhoppningsvis så däckar man stenhårt i natt, vore skönt att få sova riktigt.
Få bli av med lite magkatarr!
Önskar min tunga slutar vara dum i tungan snart :( (tungan har ju inget huvud, därför blir det i tungan)

Det är jävligt jobbigt att vara upp i folk 24/7.
Jag vill stänga in mig, vara ensaaaaam <3

Vore så fett skönt att få åka hem och vara ensam i mitt rum!
Eller ja.. Mitt rum är ju Jespers rum nu, buhuuu.
JAG KOMMER INTE KÄNNA MIG HEMMA I HANS KALLA RUM!!!

WELL, man får väl la ta det.

Ska nog göra lite te nu och baugett, sätta mig inne i mitt och Filips rum och spela lite DotA.

FAN, jävla gamla ugn som tar 4867959441574 minuter på sig att bli varm, buhu.
Jag skriver lite till.

Har något roligt hänt idag?
Hmm..
NE.
Magkatarr!
Dock har jag och Filip varit till Tåsen Sentrum.

BAH, VAD SEGT DET GÅR.
Spänki spänki ugnen.

JAG VILL DRICKA TE, OCH ÄTA FETA MACKOOOOOR.







jag vill hem.....

Inga kommentarer: