måndag, augusti 24, 2009

Jag har dödstråkigt, och självklart när jag äntligen får sitta ensam uppe och planerar WoW-kväll så är internet helt tard så att det inte går att spela.
Därför gör jag en meningslös-lista!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? Ja
Har du någon kille just nu? Ja
Har du dumpat någon? Haha, ja
Har någon dumpat dig? Lol, hell yeah!
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Njae, tror jag nog inte
Vem kramade du senast? Filip!
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Ehh.. Det är väl inte min kille om han hånglar med andra? Då är han ju någon annans, eller andras, eller ingens!

SKOLA:
Är du duktig i skolan?
Vilken skola?
Har du bra betyg? Hahaha! Nej, verkligen inte!
Har du fått göra om ett prov någongång? Ett prov? Flera.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Fick ett VG+ på SO:n om tro och kyrkor! :D
Sköter du dig i skolan? Jag går inte i skolan :}
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Lol... ja?
Haft mobilen på lektionstid? Haha, ja!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Nope, bara blivit tillsagd.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj?
5 stycken med vovven ^^
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Dem bor tillsammans med varandra! :D
Trivs hemma? Till och från! Just nu längtar jag faktiskt hem som en jävla galning :(
Har rymt hemifrån från att du inte orkat med familjen hemma? Lolz, ja, men dem hittade mig mot natten, hahaha!
Har skrikit och slagit din mamma? .. Ja.. ADHD och ångest-attacker, det kan väl inte bli bättre när man blir helt rubbad i skallen så att man inte vet vad man gör!?
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Nej, jag bor inte hemma så det blir svårt :D
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? HAHA, allt utom diva, hahah!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Hell yeah!

VÄNNER:
Du har vänner? Jag hoppas att dem få jag har verkligen ÄR mina vänner.
Du brukar vara med? Well, Filip just nu, känner inte så mycket folk i Norge :D
Vem/vilka var du med sist? Filipppppp
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Öh, ja.
Är det okej att ha kill-kompisar? Ja, kille som tjej? Har fler kill-kompisar än tjej-kompisar, lol.
Har du pussat någon av dina kompisar? Hoho, ja!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Jag skulle inte ens kunna döda den mest idiotiska personen, så nej.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Haha, jag blev fetdissad för inte allt så länge sedan :) :) Trodde verkligen att jag hade bra vänner där, men tji fick jag!

_____________________________________________________________________________________

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
Öh, nej.
Putar med läpparna på foton? Njae, det låter inte så troligt
Använder foundation på läpparna? Jag använder inte foundation överhuvudtaget :D
Super dig packad varje helg? HAHA, det låter väl som mig? Värsta fyllebruden ja! Eller..
Nej! Jag är inte ens packad varannan helg, eller varannan månad, hoho!
Du har kysst en tjej? Lolz, ja
Du plattar håret? Det händer, men inte allt för ofta.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?
Ja
När drack du alkohol senast? Ööh.. Hmm... Mars?
Vem bjöd dig på alkohol? Haha, Lotta, vem annars?
Vad var det för sorts alkohol? Cider!
Brukar du dricka alkohol? Haha, inte allt för ofta verkar det som.
Har du druckit öl? Ja
Tycker du om öl? Njae, första klunkarna är väl okej!
Har du varit full? Haha, ptjarå!

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
Godis, cigg och.. ööh.. godis? :D
Är det okej att vara kriminell? Ptja.. Egentligen är det väl inte okej? ;P
Vill du bli kriminell? Haha, vilken underbar fråga.
Varför gör du sånt här? Vad då sånt här? :(
Vad är inte okej med att vara kriminell? Förstöra för människor/djur runt omkring sig
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Haha, nej. Men kanske en cykel!
Har du suttit i fängelset? Lol, nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
Haha, ja!
När grät du senast? Vet icke
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Jag kan få vem jag vill!
Du har slagit ner någon? Lol, ptja, kanske lite.
Du har skadat någon med flit? Haha, hell yeah!
Har du någon viljat döda någon? Visst har jag väl slängt ur mig orden att jag har viljat döda någon, men det skulle aldrig hända.
Vem bråkade du senast med? Ångesten. JAG VANN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du vann !!
Jag ska ladda så kan du få en rejäl utskällning när du kommer hem (om du vill) Kram Jesse !