måndag, augusti 24, 2009

Det kliar i min stjärtskåra, men nu blev den kliad av Filip.
Det var jätteobehagligt. Och han fattar inte hur jätteobekvämt det är.
Även fast jag ålade omkring...

GE DIG!!
LÄS DÅ!!!
GE DIG!!!
Bra.
Nu klänger han på mig i stället..
Åååh...

Men ey.
Somnade 03:30 i natt, och vaknade 19:52, och gissa vad jag har drömt om?
That's right, zombies!!!
Hela natten, skitdrygt.

Har varit skum i huvudet hela dagen, och nu när jag har varit vaken i fyra timmar så ska alla lägga sig!
Eller ja.. Filip sitter ju här, brevid mig..

Undra vad han och jag ska ta och hitta på.
Hmm...
Finns ju inget att titta på heller, i princip.
Eller? Vad tycker du?

Jahapp, jag fick ett "Kekaheheh" till svar, och "Ja, jag vet inte".
Så ja, vi får väl la se vad vi gör.


Juju började nästan grina idag när hon smakade på Robins köttfärssås, så äcklig var den.
Den var bränd, men hon tyckte att den smakade mjölk och ost.


Äsch, hej då.

Inga kommentarer: