söndag, juli 05, 2009

KOL - C

Filip är i Norge. När han kommer tillbaka?
När han har fått jobb.

Blizze skulle ha flyttas till Enånger i tisdags.
Idag hämtade dem honom utan förvarning, då jag hade tänkt att rida idag, och i morgon.

På lördag åker mina föräldrar till Gotland, i cirka 1½ vecka.
Ensam med hunden och min lillebror.

Det är inte alls illa, eftersom jag älskar både min hund och lillebror.
Men jag älskar inte mig själv. Jag är inte ens nöjd med mig själv.
Jag ser INGET bra med mig själv.
Jag hatar mig själv. Jag blir äcklad av att sitta fast i min kropp och mina idiotiska tankar.

Jag är så rädd att förstöra dem dagarna.
Jag minns aldrig hur jag är under mina ångestattacker, vad jag har sagt eller gjort.
Shit alltså..

Jag vill verkligen inte vara ensam...



Driven by the strangled vein
S h o w i n g n o m e r c y, I d o i t a g a i n
Open up your eye, y o u k e e p o n c r y i n g, b a b y I´ll b l e e d y o u d r y
The skies are blinking at me, I see a storm bubbling up from the sea

A n d i t's c o m i n g c l o s e r

Inga kommentarer: