tisdag, juli 07, 2009

The fucking lotus eater

Är jag glad och lycklig? - Ja
Är jag ledsen och olycklig? - Ja
Ena sekunden är jag någolunda glad, andra sekunden sitter jag och stor bölar.

The skin is a mirror, the eyes hollow with ignorance
Health runs from your lips, tucked in and safe in a world of sleep.


Jag somnar vid åtta, jag är vaken vid elva.
Jag gör i ordning mat, men jag lämnar i princip allt.
Det här kommer att gå åt helvete.

All those years caring for a liar, A benefit road that is winding higher
You're a moth too close to the fire


You are stuck in a route of confusion
Changing and waiting and seeking the truth of it all


Nu.. vill.. jag.. bara.. försvinna..
Bort, långt bort här ifrån.

Rövslickare.

Jag saknar Filip och Lotta.

Och en fråga..
Ni säger att jag är rolig, bra/underbar och snäll, men.. Vad fan..
Luktar jag illa eller, är jag bara alldeles för ful för att umgås med nån utav er?

Inga kommentarer: