fredag, juli 17, 2009

Healing

Blev healad idag.

Efter cirka 45 minuter så såg jag linjerna av en katt, men bara ansiktet.
Kattens ögon lysta gröna. När jag nu har tänkt efter lite så minns jag att den hade samma teckning som min underbara älskade katt Jack som vi måsta ta bort för 2-3 år sedan.
Den blinkade åt mig, jag försökte komma närmare, men kunde inte, katten blinkade och försvann, såg dock två kattögon som blinkade tre gånger åt mig, sedan försvann det.

Healaren frågade kort därefter:
"Hur går det Jennifer?"
Jag - Det går bra.
Healaern - Jag såg nyss något som jag aldrig har sett förr.
Jag - Vad?
Healern - Jämnt när jag masserar så sänder dem sken åt mig i olika färger. Från dig får jag lila, grön och vit. Den ljusaste vitaste färgen. Jag brukar också få se ett kvinnoansikte, men inte denna gången.
Jag sögs in i det lila skenet och hamnade i dig. Jag fick se rutor, och sedan en bok med en lilja på.
Jag - Vad betyder det?
Healern - Jag vet inte..

Förhoppningsvis så har han lyckas klura ut det tills nästa gång jag ska dit. Vore så värt att få veta.
Ska även fråga vem det var jag hade med mig när jag var dit första gången.
(hade nämligen en ande med mig sa han)
Spännande!

Jag saknar Jack.
Min älskade fina lilla Jack, som ALLTID satte sig i min trapp och väntade på att få gå och sova när jag borstade tänderna.
Han sov alltid lika länge som mig, han klöste alltid på min dörr och ville komma in när jag var arg eller ledsen,
han la sig alltid i mitt knä och bad om uppmärksamhet, han tog alltid bort min ångest, min lilla fina Jack.

Inga kommentarer: