fredag, juli 17, 2009

FILIIIIIP

HEJ!
JAG SAKNAR FILIP!

Det är jobbigt. Ville lyssna på en låt som påminner om oss, en "våran låt", insåg att vi inte har någon.
Eller har vi det Filip? Säg till i såna fall!!!

Jag har otroligt ont i mitt huvud, och när jag reser mig så svartnar det för ögonen i fem sekunder, sen börjar synen återta.
Blir otroligt snurrig också, tappar balansen.
Fattar inte hur det bara HELT plötsligt kunde bli så, har även varit så i ett par dagar.

Min lillebror gav mig precis dem sista ostkrokar/bågar.
DET VAR SÅ GOTT. Vill ha mer nu!
Jag vill även dricka massvis med kall cola, hihi!
Kanske lite.. Nä, cola och ostkrokar/bågar.

Men jag vill också sova, men inte i min säng, den är obekväm.
Jag vill ha Filips hårda sköna.. KUK!!! Närå, skojade, till en viss del.
Jag vill ha Filips kukelikuk, men jag vill inte sova på den, jag vill sova i hans hårda, sköna säng.
DEN ÄR SÅ SKÖN! Dock suger hans kuddar assholecock.
Men mina kuddar är bra!!!
Så jag har bestämt nu, PRECIS NU! Att vi ska ha hans säng när vi flyttar ihop + mina kuddar.
Vore asvärtballskönt, yo.

Okej, jag börjar balla ur lite.
Jag kan aldrig skriva seriöst längre...


JAG SAKNAR FILIP!
JAG VILL VARA MED FILIP NU!
HELST FÖR TOLV DAGAR SEDAN!!!
(ja, vi har varit utan varandra i tolv dagar nu, pain in the ass)
(idag har vi varit tillsammans i ett år, åtta månader och en dag! se sådan koll jag har!)

NÄ, nu får det tammetusan bli dag så att jag får käka nån gång.
Ska borsta tänderna nu och lägga mig, wöhi!

GONARRE

Inga kommentarer: