onsdag, juli 29, 2009

Ensam

Vaknade för en halvtimme sedan av att Robin försökte smyga in i mitt och Filips rum för att hämta sin iPod.
När han märkte att jag vaknade så blev han nästan lite rädd, haha!
Han kanske fick för sig att jag trodde något annat när han smög in, lol!

Och det är helt otroligt.
Igår vaknade jag INTE av att Filips mobil.
Jag sov hela natten, djupt, gnisslade tänder och bara soooooov.
Filip hade till och med nypt tag i min käke för att få mig att sluta, men jag reagerade inte, än hur hårt han tröck, lol!
Reagerade inte heller när han försökte knuffa omkring mig.
Hoppas för hans skull att jag inte däckar lika stenhårt dem andra dagarna jag kommer att jobba! :D

Ledig idag, men på torsdag till fredag så jobbar jag.
Torsdag - Fredag: 16:00 - 23:00 med Filip.
Lördag - Söndag: 12:00 - 19:00.

TJÄNA PENGAR.
OH, nu kommer jag ihåg en sak, men inte hela!
Filip berättade hur mycket jag tjänade på dag och kvällstid, tjänar ju lite mindre än honom eftersom jag är under upplärning.
Men ja, jag minns som sagt inte x).

Yeah, yeah.
Nu ska jag diska lite, sedan käka frulle!
HÄRÅ!

Inga kommentarer: