måndag, maj 11, 2009

Sömnlös + magsår, GREAT!

Jag har sovit NÄSTAN en timme i natt, woho!
Och nu har jag dessutom magsår/magkatarr, inte fan vet jag vad det heter, men det svider i min mage konstant.

Nu ska ni få höra hur underbart jag har sovit sedan den 3/5.

Söndag - Måndag: Somnade ca 05:00 - Vaknade: 08:45
Måndag - Tisdag: Somnade ca 06:00 - Vaknade: 08:45
Onsdag - Torsdag: Somnade ca 06:30 - Vaknade: 08:45
Torsdag - Fredag: -||- <- det där tecknet betyder "Samma som ovan)

Äntligen fredag, får sova med min älskling i lugn och ro.
Trodde jag.
Fredag - Lördag: Somnade ca 06:45 - Vaknade: 09:00
Men nu då? Ska jag få sova nu?
Lördag - Söndag: Somnade ca 07:30 - Vaknade 10:45.

MMM, DET ÄR SÅ UNDERBART SKÖÖÖÖÖÖÖNT!
Söndag - Måndag: Somnade ca: 07:00 - Vaknade: 08:08.

Kul, kul.
Det roligaste av allt är nog att jag inte ens är trött!
Och det skönaste är den underbara, svidande magen jag har fått!
Har även gått ner från 57 kilo till 50. MMMMM, GÖTT DÄ ÄLLÄ?!
Inte....



Nu ska jag dra sly.
Kul med svidande mage, + att jag nyss har ätit pannkakor gjorda på mjölk med laktos i!
TUMMEN UPP!!!!!!!


Hoppas min kropp orkar morgon dagen, för då ska jag tammetusan vara med Jonna.
Måste ha varit ett år sedan sist, då vi var med Issah och drog till Bageri, hihi.

HÄRÅ.

03:08 - då jag fick så ont i magen att jag måsta kliva upp och skita! Tummen upp för det, igen.

Inga kommentarer: