måndag, januari 05, 2009

True love

Nu ska jag skriva en mening som jag hatar att skriva:
"Nu var det längesedan jag skrev här!"
ÅH, det gör ont i mig att skriva det. Det känns så löjligt uttjatat! BLÄ.

I alla fall.. Senaste tiden har jag faktiskt mått ganska bra! Karro och Rebecca har räddat kvällar för mig då Filip har stuckigt iväg och umgåts med folk i Hudiksvall.
Stuckigt.. Vilket ordval jag hade där. Låter som om han har slagit mig, kallat mig hora och sedan stuckigt iväg för att supa ner sig och snacka skit om mig.
Men så illa har det inte varit, även om det har varit ganska mycket tjafs hit och dit.
Men lol, mer än så får ni icke veta. Känns dumt att skriva om vårat kära lilla förhållande här.

Men men.. Vad har jag missat att berätta om? Förmodligen inte mycket för er.
Hmm... Ja.... NYÅR?

Jag drog ner till Linn och Sandra. Jag hade inte käkat på hela dagen och kände mig helt död inombords.
Överallt var det ljud och folk, dock inte överdrivet med folk, så det var skönt.
Lotta, Sandra och jag hamnade inne på toaletten för att prata med badkaret. Nej.. Så var det ju inte. Men.. äh.
Jag började få huvudvärk och må illa, ångestattack.
Jag ville bara dra hem, men tänkte fan besegra ångesten, och jag hade folk där som gjorde det värt att försöka slå ner ångesten. Och ångesten försvann, men i stället fick jag migrän.
SKÖNT. MEN NEJ, jag orkar inte prata om min kväll på nyår, vi går vidare.

Dagen efter? Ja.. jag vaknade klockan åtta och hade fortfarande migrän. Kuddarna kändes som tegelstenar.
Äh, jag minns inte dagen efter nyår.

Jag ska sluta äta kött förresten! Har inte ätit kött på fem dagar nu, och det känns skönt. Mår jävligt bra dessutom!
Ska även försöka sluta äta så jävla mycket godis. Min mage håller på att bli tokig av all skit jag stoppar i mig.
Jag är lite bajsnödig just nu.

Och igår var det första gången jag ska tack när någon gav mig en komplimang! HIHI! Jag är jätteglad över det! Jag blev så förvånad när det bara ramlade ut ur min mun!
Filip - Vad duktig du var Jennifer! (spelade en träningsmatch igår, gjorde mitt första mål, lol haha! köksvägen)
Jag - TACK!
Jag kan inte komma ihåg sist jag sa tack bara så där. Har alltid varit: "Ehehehe.. nää.... okej..........."
BAWHA! Jag är lite små stolt faktiskt!

Men nu orkar jag inte skriva nå mer. Vill träna ikväll, men det går icke för sig! :(

MEN MEN...

S.O.J.A. - TRUE LOVE

Inga kommentarer: