måndag, december 29, 2008

WOSCH

Jag suger på rubriker nu förtiden. Kanske innan, till och med.

Klev upp 08:30 idag, gick ut och gick med hunden, käkade frukost och borstade tänderna.
Sedan åkte jag till "Glada" Hudik för att köpa hundmat och försöka hitta nå kläder till nyår, jag fann en väst! HA! Jennifer i väst.
Efter det så åkte vi till "kära" Njutånger eftersom KÄRA jag skulle klippa mig. Det blev väl la bra - uppklippt.

När klippningen var klar så åkte jag in till "Glada" Hudik - igen, för att träffa Karro, Filip och Jossan.
Jag skulle försöka på nytt att hitta kläder till nyår, vilket jag till slut gjorde! Men innan det så solade hela högen, eller ja.. Jag och Filip solade, nästan alla!

(OCH INTE NOG MED DET SÅ SER VI VÄRLDENS STÖRSTA IDIOT INNE PÅ ÅHLÉNS......... OCH VEM GRINAR?!?!? JO JAG... EEEEEEEEEEEEEHHHHHH............................................................ Manligt Jennifer, manligt... STÅ UPP FÖR FAN OCH SPARKA NER HONOM I STÄLLET.... JÄVLA FITTIDIOT SOM SKA HA RÖVEN SPRÄCKT...............)
Ja.. En fin avstickare där...

Filip fyllde 20 idag, vilket Jossan och Karro utnyttjade! GRATTIS FILIP - du är inte bara 20 år, du är även en "langare" :D.

I morgon kommer förmodligen Lotta och Sandra förbi, vi ska planera lite inför nyår, hehe.

Och så tänkte jag dra ett citat av Glenn:
"Översminkade reklampelare ser man på teve och reklam så det räcker, man ska väl inte behöva spendera medparten av sin fria dag till att umgås med dom."

Inga kommentarer: