tisdag, januari 27, 2009

Kaos

Allt har varit kaos i min skalle sedan i fredags.
X och Mary. Jag har mått bra, men nu hatar jag mig själv.

Jag orkar inte mer, hatar mig själv. Är äcklad av min kropp.
Fattar inte varför jag inte kan bli k.. av dig. Jag fattar inte vad jag skriver nu.
Allt jag kan tänka på är att gå ut och gå för att få frisk luft, men jag klarar inte av att gå upp och ta på mig kläder.
Jag är helt förstörd. Så jävla störd.
Men jag vill inte ha någon hjälp.

Jag vill klara mig själv.
Jag vill operera mig så att jag får en kropp jag trivs med.
Jag hatar min äckliga jävla kropp. Den kan bara gå och dö.
Jag fattar inte varför jag började skriva det här, och varför jag ens har en tanke på att publicera det.
Jag vill inte gå i skolan nå mer. Jag vill bara sitta hemma och förstöra mig själv tills jag avlider.
Jag vill inte klara mig och få chansen att komma härifrån.

Nu ska jag dricka te, om jag nu ens vill ha något i min mage idag.
Funderar på att lägga mig i sängen och inte kliva upp nå mer idag.
Allt kan dö. Jag hatar er alla. Nej, det gör jag inte. Bara lite. Men mest dig.

Dig, du din jävla jävel som jag tänker på varje dag.
Vad fan vill du mig? Varför gjorde du såhär mot mig?
Jag var för fan 13 år och du 20. Din jävla fitta.
Jag hatar dig. Flytta härifrån, eller ställ dig på tågrälsen, för du har inte långt att gå för att komma dit.
Jag vill aldrig mer se din äckliga och fula nuna. Dö, dö, dö, dö, dö.

Inga kommentarer: