söndag, september 21, 2008

He had seen it, felt its might, bent under

Ganska mycket har hänt nu.
Jag har fyllt arton, fått cirka 4-5000:- till resa, som förhoppningsvis blir den sista oktober.
Om det nu blir så, så invaderar jag, Filip och hans pluton AMSTERDAM!
Mycket att se fram emot! Får veta nu till helgen hur det blir, tror jag!

Fredag! Och ja, eftersom jag nu är arton så får jag ju antligen be en piercare att köra igenom kanylen på mig, utan att ha några föräldrar som säger emot. Och i fredags (samma dag som jag fyllde) så hände det!
Jag, bror och fader är på väg in till Kung Kent för att beställa tid för en piercing, men det behövdes inte! För André hade nämligen fixat en tid åt mig! Så nu var det dags att gasa på lite, eftersom jag hade tid 16:30, och klockan var cirka 16:15.
Vi hann in i alla fall!
Och sen så satt jag där! Pierre sitter och mäter ut och fixar och fipplar, NU VAR DET DAGS!
Att få en kanyl genom en bröstvårta är en känsla som inte går att beskriva, enligt mig!
Men fan vad hett det blev! Jag är mycket stolt, och väntar på att det ska läka så jag kan göra i den andra! :D

Lördag! Klocka ringer, och den är 07:40. Har samling uppe på hallen 09:00! Så det var bara att kliva upp, försöka trycka i sig frukost och sedan åka iväg.
Hade match klockan 10:00 mot Ljusdal (om jag minns rätt), och ja.. Matchen gick väl som den gick!
Jag vet att vi förlorade, men vet inte siffrorna!
Jag kommer inte ihåg resten utav dagen så bra heller, förutom att den var otroligt jobbig! Och denna gång inte psykist, utan fysiskt!!!
Helt mör i högra benet efter att vi kört "inte nudda golv", orkar dock inte förklara hur och vad vi gjorde, men jag var helt sluuuut och behövde sömn!
Men det fick jag inte så mycket av.
Hann kanske sova en timme, och sen ringde telefonen vid cirka 03:30. Det var en gammal vän vid smeknamn Mokko som ringde och pratade om allt och inget tills klockan blev cirka 05:15.

Söndag!
Klev upp 08:30, eftersom vi denna dag eftersom vi hade samling klockan 10:00.
Filip och jag gjorde oss i ordning för att hämta Karro och Emma. Men när vi kommer upp till Karro så får jag reda på att vi hade samling klockan 11:00!
Dom hade alltså ändrat tiden, utan att jag fick veta något, haha! SNÄLLT!
Så det var ju bara att åka hem och slöa tills vidare.
Kom till hallen, mådde lite halvdåligt (antaligen pga brist på sömn), men det gick över när träningen började.
MINNS INTE SÅ MYCKET AV DENNA DAG HELLER.
Hade i alla fall match med F13. Och ja, det var väl roligare än vad man förväntat sig!

Har även hänt jättemycket mer saker, men jag har verkligen inte ork till att försöka minnas allt som hänt!
Men helgen har funkat prima ballerina!

TYP.
ADJÖSS ETT TAG!

Saknar Emma.

Inga kommentarer: