tisdag, juni 03, 2008

Sticky honey

Emmh, det går inte bra för mig att plugga, jag kommer ingenstans!!!
Och jag har bara tills på måndag på mig, och hur fan ska jag klara det? Jag ger upp..
Men jag tänker fan inte gå IV ett år till, så jag får nog ta och leta reda på nått skitjobb och stå ut med det ett tag, hmm..
Kukar!!

Allt är Njutånger skolans fel! Hade lärarna haft bättre koll så hade dom fattat!
- Men jag vill byta skola, jag trivs inte här.. Jag har inga vänner.
- Jennifer.. Det är bättre om du går kvar här, för här vet alla hur du är!
Emmh.. Självklart så skulle inte mina nya lärare kunna lära sig att känna mig, hmm..?
Och det som stör mig ännu mer är att dom övertygade mina föräldrar om att jag skulle gå kvar, och till och med sa såhär på skolavslutningen i nian:
- Haha, jadu Jennifer, du skulle kanske bytt skola ändå!
NÄHÄ?!?!?!?!

Men som sagt.. vägrar IV igen! Jag vill göra nått jag är intresserad av innan jag bryter ihop och lessnar totalt!
Innan jag inser att det kanske inte är så intressant att se vart jag hamnar i framtiden.
Får börja dra fram guran och spela på gatorna, fota värdelösa bilder och sälja för en femma.
Kanske skaffa en ko och börja göra smör?
Äh..

Okeeeeeeeeej....?!
Nä, fan heller.. emmmhmrmhehghe.gh.e,h.e.höeh.

UTBROTT!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: