måndag, juni 09, 2008

Everything

Find me here
Speak to me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light, that's leading me
To the place where I can find peace... again.


ÅH, STORA KUKAR I ALLAS RÖVAR!
Jag blir så jävla less.
Idag är sista dagen i skolan, och vad har jag åstadkommit detta år?
Jo, precis som alla andra år - ingenting.
Allt känns så jävla värdelöst just nu, jag vill bara lägga mig på golvet med Shiva och försvinna.
Jag kommer inte lyckas med nått ändå. Jag kommer bara bli en jävla idiot som kommer att försöka leva på mamma.

Åh, jag är så jävla besviken på mig själv!
Varför tar jag aldrig tag i nått och fixar det? Varför är jag så jävla lat?!
Fan vad jag hatar mig själv. Varför kan jag inte ändra på mig? Varför ska det vara så jävla svårt?!??
Det är ju egentligen inte det, enligt andra..
Åhhh!!!!
Fy fan alltså... Kukar.....

Jag kommer aldrig fixa det här..
Jag har varit less på skolor enda sedan tvåan. (lågstadiet)
Jag hatar alla jävlar som jag gick i skolan med, alla jävlar som skulle vara så jävla perfekta och ha allas uppmärksamhet. Som skulle vara sååå jääävla coola och få alla att avguda dom.
Fy fan vad jag hatar er..
Speciellt för att ni sa att ni brydde er om mig.
Vad fan trodde jag egentligen när ni sa det? Haha, så jävla patetiskt..

Jag vill bo nära mitt underbara hallon.
Men jag vill inte bo i Stockholm.

Jävla klagande på mig hela tiden.
Men det är erat fel..

You're all I want,
you're all I need.
You're everything.

Inga kommentarer: