söndag, juni 01, 2008

Somliga går med trasiga skor

12 dagar kvar - sommarlov
16 dagar kvar - sju månader + binx(?)
27 dagar kvar - metaltown
3 månader och 19 dagar kvar - arton år

Mycket som ska hända nu!
Längtar som fan till allt, hihi!


Helgen har varit helt underbar!
Fredagen minns jag inte så mycket av, förutom att jag och Filip spelade ett Kama Sutra spel!
Blev otroligt besviken på spelet faktiskt..
Igår så var vi på folkrace i Ljusdal, hyffsat roligt! Blev assugen på att börja köra igen, så man får hoppas på att det bli nått i sommar, höhö!
Och idag, emmh.. Ja!
SF x 3 på raken, ehehhehhe. NAJS SÖDDU!


Jag saknar Biiiiiinx!
Och jag vill att Filip ska komma hem igen, eheh!


Jag är en tvivelaktig figur, duger ej mycket till.
Bakom ett hörn står döden på lur, han tar mig när han vill.

Somliga går med trasiga skor, tills dom har slutat gå.
Djävulen i helvetet bor, får sig ett gott skratt då.

Inga kommentarer: