lördag, juni 14, 2008

Mad man dubwise

Jaha ja, mhm ja.

Fortfarande less på er.
Jag hatar er fortfarande.
Vill inte se er. Vill inte veta av er.

Införskaffade en beg. 360 idag.
Hatar fan microsoft.
Köpte en i sommras, den funkade kanske i tre månader, sen dog den.
Och jag har säkert pratat med micrsoft 455 ggr sen dess, men händer nått? Icke.
Så jag ska väl fortsätta tjata ändå och försöka få mitt fixat, sen sälja det ena.

Och.. Ja..

På måndagkväll så drar jag till Stockholm i alla fall, träffa min älskade Binx.
Saknar henne så jäääävla mycket!
Buhu.. :(

Och på torsdag så drar jag hem, kommer att åka samma tåg med Filip hem, och när vi kommer fram så kommer vi att ha tre veckor på oss att bara gosa med varandra.
Ska bli skönt att få ha honom hemma ett tag.
Jag hatar ångesten som kommer fram på direkten då han åker ifrån.
Bara att lägga på när vi pratat i telefonen gör ont i hela kroppen.

Varför blir det så?
Pallar fan inte det.
Jävla skitsaker.
Jävla blogg. Borde skaffa ångestblogg.se, för det enda jag skriver om är min ångest.
Hur synd det är om mig, hur jävla ensam jag är.
INTRESSANT..
Men det sa jag aldrig att det skulle vara heller, jag sa aldrig att nån skulle läsa den heller.
Så era jävlar sluta klaga på att jag bara skriver om samma saker hela tiden.

Aja.. Nu har jag i alla fall en 360, så nu slipper jag sitta vid datorn för att försöka döda tiden.
Kuk i halsen på er, hej då.

Inga kommentarer: