onsdag, maj 16, 2007

Godmorgon

Idag så har inte mycket hänt,
vaknade, kände mig seg som fan - JOJJE VAR TILL & MED UPPE FÖRE MIG :|
Sen så efter ett tag klev jag upp. Yrade omkring som en zombie & visste inte vad jag gjorde.
Till slut gjorde jag morgonkissningen & sedan frukost, gött.

Efter frukosten så satte jag mig vid datorn,
alltid lika skönt att slå sig ner vid den efter frukosten & låta den smälta i lugn & rå - men icke.
Helt plötsligt hojtar Jojje till om att jag ska göra mig klar & sätta mig i bilen, fattade ingenting.
Men han hade antaligen fått tag i Bodén, så vi skulle åka & skrota 240:in.
Jahapp, då var det bara att gå ner & försöka göra så att man såg lite piggare ut.
Först såklart så måsta vi skrota pappas 240, så då bar det emot Välsta, skrota.
Sen så åka tillbaka till Forsa, pillade upp 240:in på vagnen - byta däck.
& sen var det bara att vänta på att Bodén skulle komma & lämna papprerna.
Vänta vänta vänta. Bögigt.
Sen kom han, & jag måste erkänna - Bodén, din bil är nice.
Vi gick in & tvätta händerna & snodde lite saft av Therese & Mackan (6), hoppa in i bilen & åka till Välsta, igen.


Vi fick sedan åka hem, sköööönt!
Äta lite mat, sätta sig vid datorn.
Jojje åkte till versktaden & jag satt där & kliade mig i huvudet & funderade på vad jag skulle göra, bestämde mig för att det kanske var dags att ta en ridtur innan det blev så sent & knottigt.
Gick ut & hämtade tottahästen, gjorde honom klar & red iväg.
Haha, man märkte att han var lite stel sen igår, vart en massa backade då, även att jag började strejka när han strejkade, han stannade, vägrade gå.
Jag hoppade av & satte mig framför honom & bara glodde.
Efter en halvtimme så hoppade jag upp, & han bara gick, antar att det var ett bra knep ;)
& även idag gick det mycket bra :)

& nu sitter jag här,
har lite kramp i vänstra låret känns det som, hmm. Ahhh, mycket bättre.
Tycker att Jojje borde komma hem snart >_<
Börjar bli hungrig, men förtidigt att äta :o :o :o
Weeeell,

Over&Out

Inga kommentarer: