måndag, mars 19, 2007

What goes around... Comes around

Now girl, I remember everything that you claimed
You said that you were moving on now
And maybe I should do the same
Funny thing about that is
I was ready to give you my name
Thought it was me and you, babe
And now, it's all just a shame
And I guess I was wrong

Don't want to think about it
Don't want to talk about it
I'm just so sick about it
Can't believe it's ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can't do without ya
Can you tell me is this fair?

Is this the way things are going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around (should've known better that you were gonna make me cry)
That you were going to make me cry
Now it's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
That's okay baby 'cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around.


Den sitter fast i min hjärna,
jag kan inte sluta nöta låten.


I fredags så har jag varit i Gnarp på vad ska man säga.. En fjortisfest? Haha.
Nu känner jag mig elak. Men det var så vid nio tiden, alla grinade utom jag & Issah, lika bra att dra hem då tyckte vi :)

& förlåt Johannes för att jag förstörde din kväll. Jag pallade verkligen inte vara kvar där, jag ville hem.
Förlåt för att du måsta hämta mig i Hudik, förlåt. Man märkte hur tydligt som helst att du inte ville det, att du hellre ville vara med dina vänner. Men jag sa ju att jag kunde stanna om du ville vara kvar. Förlåt igen.

Igår satt vi bara hemma, lika så i lördags, men det gör inget, vädret suger också. Trodde det verkligen skulle bli vår, men icke sa nicke, snön skulle komma igen. Nu hoppas jag verkligen på fint väder framöver, annars blir jag så sur så att jag skjuter Gud eller vem det nu är som styr över vädret.
Helst skulle jag vilja förstöra bilar, dom som gör så att vädret blir knäppt, eller ja, det finns mer saker också.
Jag vill skjuta alla som slösar på ström, liksom, dom som har lampor på fast det inte behövs pga att det är dag, dom som låter datorerna stå på i flera dagar utan att dom rör dom, dom som bara lämnar saker på & åker hemifrån.
Vad är det för mening egentligen?
När man inte är hemma behöver inte tv:n stå & vara på, lika så den där jävla lampan!

Aja, jag ska sluta innan jag blir så förbannad så att jag inte ens vet vad jag skriver.

Over&Out

Inga kommentarer: