tisdag, mars 13, 2007

JAG ÄR DUKTIG!

Shit, mitt rum är så rent så att... Man kan vara här utan att få nå kliningar i ögonen :|
Jag har först plockat undan alla saker (Jojje har hjälpt till med det) sen så har jag dammsugit över hela rummet, under sängen, under soffan, bordet, skrivbordet & databordet. Sen så har jag ''moppat'' (a) Alltså, jag har skurat! Så heter det!
& medans har jag vädrat, det enda som återstår nu är att bädda & duscha, sen så ska jag dra till Karro, WIIIE!
Det var så längesedan man gjorde nått med henne nu :<
MEN IDAG SÅ!
Jag har längtat!
Frågan är ju dock som alltid, vad man ska göra :D Haha, men vi brukar alltid komma på nått.

Hmm..
Nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer, så jag ska väl bädda & duscha, äta lite sen dra till Karro :)


Johannes Mokko <3 Jennyfer Hellbom


Over&Out

Inga kommentarer: