måndag, december 18, 2006

061218

Jag sa skriva en bok om mitt liv.
Den ska börja då jag var åtta år.


Update
Something Corporate - Konstantine
Låten har spelats i mitt rum sedan 20:00 igår, fram till nu. (22:33)


Idag slutade jag en time tidigare pga att Jojje var på Boa.
Och vem slutar inte tidigare för att träffa den puddingen?

Jag ligger bra till på engelskan.

Jojje klarade inte uppkörningen.
Jag tycker väldigt synd om honom, han borde få köra upp med mig!

I morgon ska jag till BUP.
Och jag vet precis vad jag ska säga, vad jag ska berätta.
Enligt mig så har jag blivit mycket bättre, man får ju så klart hoppas på att det fortsätter också.


Framsteg inne på toaletten!
Vi har nu golvvärme och lyse.


Johannes mun är bra.
Han pussas mysigt.
Han är lite speciell, han låter som ett krigsalarm och slår på mitt hår.
Han är ett tuttfreak också!

Inga kommentarer: