söndag, december 17, 2006

061217

20:45

Jag har inte nå cpdamp, trots att Jojje har åkt hem.
Jag har byggt upp en liten mur, den sa bli stor, och aldrig mer rivas.

I morgon har Jojje uppkörning, hoppas det går bra nu.
Jobbigt om han misslyckas igen.

Update 08:24.

Jag vaknade, hade ont i magen och mådde illa.
Jag ville somna om, klockan var ju bara åtta.
Men jag kunde inte pga att jag mådde så dåligt.
Jag ville bara spy.

Drömmen var så verklig.

Illamående, ont i magen, jag vill bara spy!
Försöker somna om, men det går inte.
Det är alldeles för många tankar som snurrar, är det en varning?

Jag gick ner, kopplade in min nätverkskabel och loggade in på msn.
Ingen vaken. Kanske inte så konstigt.

Skriver några ord på Bilddagboken och LunarStorm,
går sedan ner och sätter mig vid brors dator.
Jag måste sysselsätta mig.
Loggar in på World of Warcraft, det hjälpte.
Inga självskador blev det idag.

Filip Tomic, dina ord har stärkt mig på bara några dagar.
Jag kan redan nu säga att jag är unik - på mitt sätt.
När jag väl blir ledsen försöker jag tänka på positiva saker.
För varje positiv tanke blir jag mer positiv, och halvler för mig själv.

När du först addade mig på msn så tyckte jag att du var halvdryg - tänk så fel man kan ha, haha.
Nu är du en av dem underbaraste personerna jag vet, fastän jag inte har pratat med dig in real life.

Men tack ändå för att du ger mig skitbra tips!
Du är väl.

Inga kommentarer: