måndag, mars 26, 2012

MONEY MONEY MONEY

Matchen igår kan vi ju skipp att prata om.
Ingenting jag är stolt över faktiskt.
Men vi kämpade bra som hade en målvakt som inte stått på länge,
och som dessutom fick åka in till akuten, så att en annan tjej som varit målis för längesedan fick hoppa in.

Detta slutade dock också med att vi inte hade några avbytare.
Och jag tror att jag spelade på nästan alla positioner igår.
Forward, mittmitt, yttermitt, mittback, ytterback.
ÅH, snacka om folk blev förvirrad ibland!
Blev många "MEN VART SPELAR DU NU?! VART SKA JAG VARA?!"
Var ritkigt kaos, men tycker att vi försöka kämpa på så mycket som möjligt ändå.


Idag har jag pluggat matte inför provet. Håller även på att städar!
Eller ja, har städat klart sovrummet, NÄSTAN! Har bara mitt databord kvar, hehehe.
Och sen när det gäller de andra tre rummen så har jag bara småbörjat.
MEN JAG SKA TVÄTTA OCKSÅ! Plus träna ikväll, yeaaj!

Och idag fick jag tummen ur röven och ringde CSN och frågade vad som pågår.
Har inte fått mina pengar, men det visade sig vara nånting med en studiemojs.
(hej, jag lyssnar bra!).

I vilket fall som helst så skulle kvinnan på CSN fixa detta,
och förhoppningsvis så har jag pengarna på onsdag!

Inga kommentarer: