måndag, mars 19, 2012

Fotbollscup

Fredag klockan 1700
Blev upphämtad och åkte till Delsbo för att spela cup.
Laget jag spelar med (Njutångers IF) spelar i div.4,
och tre lag lika så. Resten av lagen spelar i div.3.
1830 spelade vi våran första match mot Mohed och vann med 2-1!

2200 spelade vi mot Trönö och den slutade 1-1!

Sista matchen på fredag började 0000,
och slutade med förlust med 1-2 mot Järvsö.

Var hemma vid 0115 och då var det bara att
slänga sig in i duschen, käka nånting och sedan sova.
Somnade vid ~0230.

Lördag klockan 0800
Trodde att jag skulle känna mig sjukt sliten och trött
men kände mig faktiskt utvilad, men sliten i kroppen.

1000 spelade vi våran första match mot Team Hudik,
som vi förlorade med 0-3.
Vad jag har förstått så gjorde 3 av 5 div.2 spelare målen.

Sen spelade vi en förlust med 0-3 mot Ljusdal.
Och enligt mig så spelade dem bäst av de lagen som var med.
Tycker laget är otroligt tight med varandra.

Nästa match var mot Wallvik där vi vann med 1-0!
Jag gjorde målet på en retur! YEAAAJ!

Sista matchen spelades oavgjord mot Korskrogen,
vilket slutade med straffar.
Jag skulle lägga sista straffen, och om jag satte den så skulle
vi vinna, nuhuhu. Trodde jag skulle spy ner mig när jag var på väg
att lägga ner bollen.

Domaren blåser, och jag skjuter, OCH SÄTTER DEN! YEAAAAAAJ!

Vi slutade som femma av tio lag, och alla i laget är jättestolta med våran
insats, och det tycker jag att vi ska vara!

Det har varit en sjukt rolig helg, men även jobbig.
Bilder kanske kommer lite senare!

Inga kommentarer: