torsdag, mars 15, 2012

Biatch

Efter mattelektionen idag så åt jag lite lunch med Karro och hennes mamma på skolan.
Mega god sallad! Ujujuj!

När vi hade ätit klart så åkte Karro och jag till Njutånger, till hennes föräldrar,
skulle få kläder som igen i huset använde längre.
Hittade dessa färglada kläderna, haha, dock följde dem inte med hem!

När jag hade bestämt mig för några tröjor så åkte vi hem till min mami och papi,
skulle hämta ett par skor och kameran. Blev lite kläder därifrån också, haha!
Och även denna snygga bild som mamma tog.
Undrar ibland hur fan jag lyckas...

När vi hade varit klart i Njutånger så åkte vi hem till Karro i Iggesund.
Chillade lite fram tvn tills att Niklas skulle sluta jobba.
Åkte och hämtade honom, sen bar det in mot Hudiksvall igen.
Karro och Niklas skulle titta på en kattis och jag skulle hemmis!



Nu har jag ätit en massa jävla ris och korvstroganoff, så nu ska jag dö lite.

Inga kommentarer: