måndag, februari 27, 2012

120227

Ja, idag hade vi matte. Gick bra, och läraren vi har är så otroligt bra!
Hon förklarar skitbra, dessutom är hon lite knäpp, och det ännu bättre!
Hon bjuder en hel del på sig själv, haha!
Ger alltid bra exempel och verkligen lever sig in i det.

När jag fick rast idag så tänkte jag gå till en studie-yrkesvägledare
för att fråga om det fanns platser kvar på samhälle A.
Precis när jag kom ut ur klassrummet ringde en kvinna och frågade
om jag fortfarande ville gå samhälle, (stog som reserv) och självklart så tackade jag ja!
Så i morgon klockan 0800 går jag min första lektion. Längtar lite!
Är så skönt att ha nånting att göra om dagarna, och dessutom går jag
halv dagar varje dag. Antigen från 0800-1130 eller från 1230 till 1600!
Skitgrymt!

Var meningen att jag skulle träna fotboll idag också,
men det blev så stressigt, hade inte hunnit laga mat i tid,
och sen så hade jag lite att plugga ikapp kände jag.
Dock ligger jag bra till, men att ligga lite extra bra till skadar ju aldrig!


Nu ska jag snart slänga mig i sängen och sova.
Men är inte ett dugg trött, men förhoppningsvis kommer det snart.
Brukar kunna somna hur lätt som helst i min säng! (peppar, peppar, ta i trä).

Inga kommentarer: