torsdag, februari 23, 2012

120223

Klockan 0600 i morse så klev jag upp och gick ut med hunden.
Fick som vanligt vid den här tiden nästan släpa ut Shiva.
Lilla vovven var så trött, mjuff mjuff.

Vid kvar i åtta gick jag och David ner till CUL,
hade mattelektion, och det gick superduper bra!

Lite efter elva fick vid sluta,
och jag hade frågat Karro om hon ville följa med på stan.
Så vi vandra omkring lite, försökte göra av med 300kr på
Clas Ohlsson, men kom bara upp i 235:-, TRODDE JAG!
Betalade bara 169:- och undrade hur jag hade kunnat
räkna så otroligt konstigt, när jag till och med hade
fuskat med att räkna ut på mobilen.
(när jag kom hem så visade det sig att han hade missat
scanna in ett par pennor jag hade köpt).

Vi gick vidare och yrade omkring i lite affärer tills vi
kom fram till att vi skulle fika.
Blev att vi fika på Café24.
OCH BARA FÖR ATT JAG KAN FÅ I MIG LAKTOS
UTAN PROBLEM NU SÅ KÖPTE JAG KLADDKAKA - MED GRÄDDE!

Karro och jag blev sittandes ganska länge.
Vi blev så otroligt sega efter fikat, men det var väl lika bra,
för då kunde vi snacka ännu mera, haha!


Nu sitter jag hemma, springer dock fram och tillbaka
till tvättstugan.
(sist jag skulle gå in i lägenheten så poppade min lillebror ut från hissen!).
Så det blev en liten suprise, men roligt också!

Nu ska jag strax iväg till tvättstugan, sen så ska jag laga mat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Positiv trend,kul
Mormor