måndag, februari 20, 2012

120220

Ja, det blev inte mycket räknat idag.
Vi hade genomgång i cirka 45 minuter,
sen fick vi gå hem, haha!
Aja, ganska skönt. Men bara in detta gör
så att man måste jobba som en jävla galning sen!
För dem här kurserna går så jävla snabbt.
Man ska vara klar med matten på 13 veckor,
och då har man dessutom lov 2 veckor.
Så det gäller att plugga som en galning.
Men aja, det löser sig nog.

Fick hoppa över att gå på stan med Karro idag,
fick SMS om att det var träning klockan 1930.
Tyckte att det skulle bli så stressigt, eftersom
jag måste hinna gå med hunden, handla mat och laga mat.
Men det får helt enkelt bli en annan dag bara.

Var meningen att David och jag skulle äta
Quesadillas idag, men jag blev så stressad,
så för mig blev det spaghetti och köttbullar.
Men när jag kommer hem så får jag i alla fall Quesadillas,
för David ska laga det nu snart!

FETT TAGGAD PÅ TRÄNING NU I ALLA FALL!
WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Inga kommentarer: