måndag, januari 30, 2012

120130

Har inte bloggat när jag var nere i Stockholm, så tänkte göra en sammanfattning:

Tisdag:
Kom ner till Stockholm.
Vi mötte upp Frida (Davids syster).
Åkte till Läckerbiten och tog det lugnt.

Onsdag:
Blev liggandes ett bra tag i sängen.
Åkte sedan in mot Cocodrilo och käkade Tapas.
(såååå jäääävlaaa gooooott!)
Åkte hem till Frida och såg Four Lions, haha!

Torsdag:
Åkte in till Globen.
Såg DIF - AIK.
Surade lite över förlusten.
Åkte till Söderkällaren, satt där ett tag.
Gick vidare till 54:an.
Åkte hem.

Fredag:
Åkte hem till lilla Hudiksvall.


Har haft jävligt trevligt i Stockholm,
även om min jävla panikångest tog över sista dagen.
Blir så jävla arg och besviken på mig själv.
Kan inte styra det jag säger/gör osv när jag mår dåligt.
Men men. Nästa gång kanske jag slipper den!
Jag hoppas på det!

Inga kommentarer: