måndag, januari 23, 2012

120123

Blev en till sväng runt slingan idag,
och nu var det fan ännu drygare att gå runt slingan!
Dem hade plogat upp skidspår, och där man fick gå
var det som att gå i riktigt jävla lössand!
Så jag blev ju ganska jävla trött i benen, men lika bra det!
Måste träna upp benen utan muskler.

Resten av dagen har jag spenderat med att tvätta, yeaaaj!
Men nu om en halvtimme så är det klart, och då ska jag
börja packa inför i morgon.
Jag och David ska nämligen åka ner till Stockholm.
Hälsa på hans syster och se Djurgården - AIK på torsdag!
Ska bli riktigt kul!

Det tråkiga är dock att man är hundlös just nu,
mamma och pappa var in och hämtade
henne för ett lite tag sedan.
Kommer nog ha lite ont i hjärtat medan jag är nere i Stockholm.


Planerad hemresa blir på fredag i alla fall,
för klockan 1800 börjar fotbollscupen på Glysis.
Fy fan, haha! Är lite smånervös men faktiskt lite taggad också.
Ska bli kul att se hur det går!


Ja, jag hade ju tänkt skriva ett långt inlägg för att
fördriva tiden tills jag ska hämta tvätten,
men det blev fan inte ett sånt jävla långt inlägg...

Inga kommentarer: