fredag, januari 20, 2012

120120

Känner bara - weeehhhehe?! idag.
Inte ett dugg taggad på livet, lol.

Match i morgon också, som jag inte heller är taggad på.
Hade jag tränat mer än EN gång så hade jag kunnat tänka
mig att spela i morgon.
Hann bara komma in i träningshallen igår och så var jag
bokad för match. Känns ganska trist.
Sa att jag inte ville, men dom sa att jag skulle med.
Spelade ingen roll att jag till och med sa:
"Jag har ingen egen vilja i det här laget".

Så ja. Match i morgon. Blir nog tyvärr inte en
100% insats av mig, känns det som.


Vinner vi kanske jag firar med att åka hem till Karro i alla fall.

3 kommentarer:

Emari sa...

Varför lyssnar dom inte på dig?!

Emari sa...

MEN ALLTSÅ vad är det för jävla pissmänniskor du spelar med? Hatar folk som kör över andra. SPELA INTE OM DU INTE VILL. Seriöst. Dom kan inte tvinga dig. Man ska kunna träna fotboll utan att bli tvingad att vara med på match, speciellt om det är ett lag man inte vanligtvis tränar med. Och nu hade du ju faktiskt tränat EN gång. ÅÅÅÅÅH BLIR SÅ ARG.

Anonym sa...

Gör så gott Du kan, så känns det bra efteråt. Tagga opp!!!!
Mormor