söndag, januari 15, 2012

120115

Det blev en nykter helg för mig och David.
Känner mig jävligt stolt faktiskt!
Kände inte ens minsta lilla sug efter en öl!
Men det kanske beror på att jag har varit sjuk. Dock brukar det inte hindra mig annars, haha.
Nåja, STOLT KVINNA!

Och apropå sjuk, idag känner jag mig ganska frisk!
Har dock de där typiska klias-i-ögonen-sjuk kvar,
och lite halvsnorig, men känner mig mycket bättre än de senaste dagarna.
Så det kanske var bra att det blev nyktert, bara ligga och softa, kolla på film.

Utan hund är jag också.
Haha. Jag tvingade David igår att lukta mig i örat som Shiva brukar göra,
bara för att jag saknade henne så mycket, haha!
Sen satt vi och pratade om vad vi älskade mest med henne, och allt tok hon brukar göra!
Jag älskar fan min hund så jävla mycket.
Och min pojkvän!!!

Vi pratade även igår om att kanske flytta härifrån.
Finns ju ingenting här ändå.
Hjälp, jobb osv. Ingenting som man behöver för att kunna överleva.
Känns på ett vis jobbigt att flytta ifrån det man älskar här.
Familj, vänner, lägenheten. Men man mår inte nå bra av att inte ha något att göra.

Tänkte skriva nånting vettigt, men det flög ur skallen, så.. peace, yao. lol...

Inga kommentarer: