torsdag, januari 12, 2012

120112

Promenaden med Shiva var skitmysig i morse!
En massa stora snöflingor, hihi! Shiva blir så jävla busig när det snöar!

Nu har jag käkat frukost och ska spela en LoL-match.
Ska testa köra jungle med Gangplank, hähä!

Sen MÅSTE jag träna!
Har inte gjort det på tre dagar nu, mår fett dåligt över det.
Men har inte varit så lätt heller eftersom jag har haft
världens jävla lårkaka, SOM VANLIGT!

Så drygt. Slog i låret för något tag sedan så jag fick en lårkaka,
och sen i lördags när den i princip var borta så går jag baklänges in
i sovrummet där det är kolsvart, och så ramlar jag över baslådan och får en ny lårkaka!

Jag och David måste sluta göra illa oss hela tiden.
Hans smalben hade ju gått över ganska bra också, men så råkade snudda på benet,
och då svullnade det upp igen, fast nästan värre!

AJA, GIBBA NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha måste ha varit sjukt läskigt att springa ut när strömmen var försvunnen. Man förstår inte hur mörkt det egentligen är först än sånt händer. Gatulampor och fönster lampor gör mycket mer än man tror! Men tur ni hade som bara hade några minuter, vi hade nästan 2 dygn och det fanns folk som hade strömmen borta ända tills efter nyår. Sjukt! Det kanske är början på 2012s undergång ;) hoppas inte haha!