onsdag, december 28, 2011

111228

Denna dag har jag gått runt slingan, tränat, duschat och sedan bowlat
med mormor, Jesper och Jennifer.

Efter bowlingen så fick jag skjuts till badhuset för att kolla
på Davids sista match i Hudik charity cup.
I de sista minuterna så sprang David in i en kille,
han hann bara kolla så att killen var okej och sen började
David att hoppa på ett ben och jag fattade inte riktigt vad som hade hänt.

När han kommer av planen så ser jag att hela hans smalben är ett
"dubbel smalben".
Ville bara att de sista minuterna skulle gå så att jag fick springa
över och kolla hur det var med honom.

Tydligen så fick han en blödning, (men vi tror det är en spricka nu).
Crewet för HCC ringde en ambulans, vilket egentligen kanske inte hade
behövts, men aja, det var snällt av dem ändå!

Vi hamnade i alla fall på akuten, och jag lyckades lida igenom att vara där.
Jag känner nämligen ett sånt stor obehag av sjukhus.
En sjuksköterska lindade i alla fall om benet och sa att
om det blev värre så skulle vi ringa hälsocentralen i morgon.
Och just nu säger David att det har börjat göra ondare.
Så vi får se hur det är i morgon.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Adjöken, sa fröken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det ger sig till i morgon med Davids ben. Hälsa honom från

Mormor