onsdag, december 07, 2011

111207

Klev upp vid halv tio idag och tog en skön dusch.
Efter det gick jag och Shiva ner till Ica och köpte snus.

Nu sitter jag här with da computer och har precis käkat frukost
och fixat till mig lite, ska snart ner till CUL på studieverkstan
och plugga i kapp lite på svenskan och matten.

Gick nämligen hem i måndags efter första lektionen
eftersom jag fick världens panikångest...
Har fan inte haft det på hur länge som helst!
Kanske cirka fem gånger sen sommaren 2010.
Och innan det hade jag det i princip varje jävla dag, från morgon till natt.

Så tycker det var väldigt skumt. Och jag har ju aldrig vetat
VARFÖR jag får panikångest heller. Så jävla drygt.
Men det var skönt att läraren förstod.

Aja. Ska chilla ett litet tag nu, sen leta efter böckerna och sen gå ner till CUL.

1 kommentar:

Jesse sa...

Du kämpar på du :) Bästa tjejen!