söndag, november 20, 2011

111120

Uscha, jag fryser så jävla mycket idag.
Funderar på att bada lite senare. Skulle vara värt som fan.


Jobbade igår.
Jobbade ensam, men förstår inte varför.
För det var en hel del folk igår.
Och så JÄVLA många som skulle hålla på att jävlas!
"Jag var här igår, har stämpel till och med, så jag får hänga in gratis!"
Så för första gången igår på Gossip fick jag ta i något rejält och blev
ruskigt jävla förbannad. Till slut så gav jag tillbaka hans jacka och
började hänga in andras, eftersom det var så otroligt många
som skulle in OCH ut just då.
Tur för snubben att han hade en snäll kompis som betalade garderoben åt honom.

Och jag vet inte HUR jävla många som hade tappat bort sina lappar igår.
Säkert 10-15 stycken.
Som tur var så fick jag in de flesta lapparna när vi stängde, eftersom
lapparna låg överallt på golvet där nere.

Nu ska jag nog planera lite mat, hihihihihhi!

1 kommentar:

Josefine Nilsson sa...

Jag köpte min glasfil på kicks för 60kr :) inte så dyrt och det är värt det, absolut!