torsdag, november 17, 2011

111117

Idag blev jag less när jag vaknade.
Först var jag lite nöjd att jag vaknat av mig själv innan klockan hade ringt.
Men när jag skulle kolla vad klockan var så insåg jag att min mobil hade dött.
Och när min mobil stängs av så ringer inte alarmet!
Så jag blev förbannad, startade mobilen (just det, batteriet var inte urladdat).
Inser att klockan är 0830.

Rusar upp, går ut med hunden, slänger i mig frukost, tar en snabbdusch
och cyklar ner till 1000 lektionen.
Och jag hann precis med för genomgången på matten där jag har som svårast!
Det där med en 1 hel och 3/4 t.ex.
Fattat nada av det innan, men nu förstår jag lite bättre.
Men jag har nog glömt bort det när jag öppnar matteboken igen...

Sen var det att cykla hem, äta lunch och cykla ner igen för svenska.
Måste säga att svenska lektionerna är lite annorlunda mot för jag trodde.
Inte alls den svenska man hade i grund-gymnasieskolan.
Men jag gillar den, so far. Väldigt simpelt än så länge.

Nu har jag resten av veckan helt fri! YEEEAJ!
Tror jag. Om jag inte ska jobba. Har nämligen inte så stor koll längre
då jag ska jobba eller inte, trots att jag har gjort ett schema. EEEHEHE.


Aja, blir en promenad nu med hunden!

Inga kommentarer: