torsdag, november 03, 2011

111103

Igår:
Det första jag gör är att tappa bort mobilen.
Det andra jag gör är att somna klockan 16.
Sover till klockan 17, börjar tvätta kl 19.
Går och käkar kebab efter att ha slängt tvätten
i torktumlaren. Somnar DIREKT efter kebaben
och blir väckt av David 2145, hämtar tvätten och somnar igen....

Idag:
Vaknar 1255. Hur fan är det möjligt?
Hur kan jag vara så trött?
OCH VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA ÄCKLIGT DÅLIG I MAGEN IDAG?
Så jävla drygt.
Har fått tillbaka min "dålig-i-magen-var-tredje-dag". Så jävla underbart.
Hej då kilona som jag lyckades-gå-upp-sedan-förra-året-då-jag-var-så-
dålig-i-magen-i-tre-dagar-att-jag-gick-ner-från-52-kg-till-46-kg.
Ska det bli samma visa igen?

Sist jag vägde mig (i lördags hemma hos David) så vägde jag 52 kg.
Vill fan inte gå ner till 46 kg igen bara för att jag har en värdelös mage..

Inga kommentarer: