måndag, oktober 10, 2011

Dagens

Jag har så jävla tråkigt, haha!

Dagens kläder: Strumpor, trosor och BH atm.
Dagens frisyr: Nytvättat, om man nu kan kalla det frisyr?
Dagens smink: Inget
Dagens vill ha: En lyxvilla
Dagens köp: NOOTHING
Dagens planer: Gå ner på CUL, handla mat, nörda
Dagens bästa: DUSCHEN (so far)
Dagens sämsta: Lite ont i magen :(
Dagens roligaste: När jag och Shiva busade i skogen!
Dagens tråkigaste: Att jag är så slö
Dagens misslyckande: Ingenting, än så länge
Dagens humör: Glad, men vimsig
Dagens sjuka:
Dagens längtan: Få en puss av David!
Dagens fundering: "Ska jag klippa mig?
Dagens beroende: SNUS
Dagens saknad: To many ppl
Dagens låt: God is an Astronaut - All is Violent, All is Bright
Dagens film/program/serie: Nada
Dagens måsten: Gå på CUL
Dagens motion: Promenad i skogen (30min), och fler kommer det att bli
Dagens väder: Lite småtråkigt väder
Dagens godis: Inget

Inga kommentarer: