lördag, september 17, 2011

G-fest, Gossip, Fotboll

Trodde det skulle bli en helg där jag skulle kunna
ta det lugnt och vila, men icke.

I förrgår fick jag sms om att jobba igår.
Jag och Sarah skulle sälja alkoholfria drycker
i baren nere på Gossip, då det var G-fest.
(ja, och nu kan jag inte längre säga
"Jag har aldrig varit på en G-fest.").
Ville sålde EN dricka, men delade ut HUR MYCKET
vatten som helst. Ungdomarna är duktiga på att dricka.

Och nu ikväll så blir det också jobb på Gossip,
men i trygga garderoben!

I morgon, då jag hade tänkt att städa sönder lägenheten
eftersom det kommer gäster på måndag, kunde jag ju glömma.
Fick ett samtal från en NIF-tränare som undrade om jag kunde
spela match i morgon.
Och eftersom jag inte har hjärta till att säga nej, så sa jag ja.

Vi får se hur mycket jag orkar kämpa.
Har nog inte många krafter kvar efter den här veckan faktiskt.
Men men... Bara att försöka tagga till.

Inga kommentarer: