måndag, augusti 22, 2011

Rubrik

Lördag: Spelade match mot Delsbo.
Dock fick jag en lårkaka efter cirka 10 min på plan...
Kändes ganska segt. Har fortfarande ont.
Men vi vann med 2-1!

På kvällen följde jag med Jossan, Carro,
Thessa och Rebecca till Iggesund där
innebandy herrarna hade lagfest.
Karolin kom också dit, wiiie!

Vid halv tolv skjutsade Karro in mig,
Jossan och Thessa till stan.
Jossan och Thessa skulle till Hogges,
men jag pallade ingen utgång, så Karro
var snäll och skjutsade hem mig.


Igår var det en degig dag.
Hände inte allt för mycket faktiskt.


Idag klev jag och David upp 0715
för att dra till CUL.
Men det visade sig att vi skulle på upprop
nu på onsdag i stället.
Så snart börjar man skolan, yeaaaj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Två extra lediga dagar härligt, bra att det var fel att ni skulle vara där idag!!!!