måndag, augusti 15, 2011

Idag har Shiva och jag gått två vändor runt slingan.
Kändes otroligt skönt. Få gå och filosofera för sig själv.

Dessutom var jag ganska stel i benen efter matchen i lördags.
Men träningsvärken var SÅÅÅÅ mycket värre igår!
Kommer ihåg att jag tog en dusch, kändes rätt bra i benen,
satte mig i datorstolen och kunde nästan i resa mig sen, haha!
Och blev ju ganska utskrattad av alla ute på Mössön.
Men men, shit happens!

I morgon ska jag dra mig iväg på fotbollsträningen i alla fall.
Om jag nu inte har lyckats bli smittad utav David.
Harklade nämligen upp en ganska så äcklig och gul slemklump
i morse. (jättetrevlig information).

Men det ska nog inte vara några problem,
har inte känt mig sjuk under resten utav dagen i alla fall,
så förhoppningsvis slipper jag bli sjuk.


Funderar på att ta en dusch nu, yeaaaj!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Åhh jag vill också ha en hund att knalla runt slingan med ^^ Rocky hade varit perfekt..

SV: Kan hålla med där. Det är bra nog mycket snyggare när man har uppsatt med lugg :D Fast vissa passar utan också ^^

Jag däremot, ser konstig ut om inte lite hår hänger kvar vid ansiktet xD