fredag, juli 15, 2011

Orkar INTE

Jag orkar inte leva mitt liv helt enkelt.
Och oj, oj, oj, vad jag kommer klaga nu.

Jag kommer klaga så mycket att ögonen
kommer att blöda på dig som läser det här.
Jag kommer upprepa så mycket från förra inlägg,
att det kommer fastna i din hjärna.
Du kommer alltid tänka på vad du har läst här.

Jag hatar mitt liv.
Jag hatar att ligga i soffan hela dagarna.
Jag går bara ut när hunden ska ha promenad.
Sen tillbaka till soffan.
Det är otroligt att jag inte har fått liggsår.
Så jävla otroligt.


Min mage är cp varje dag.
Är dålig i den varannan dag.
Skiter som en idiot.
Äter knappt nånting.
Klarar inte ens att få i mig
en hel jävla macka.

Jag är så värdelös.
Jag förstör allt.

Fuck you, and fuck me.
Fuck this fucking ass shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar till dig du är finaste tjejjen. Finns för dig som många andra..... Älskar dig!

Isabella sa...

Sv: Ja det tycker jag verkligen att du ska göra! :) Och du verkar föresten vara en hel go' tjej!