fredag, juli 29, 2011

Igår drog jag och Karro ner på stan vid tolv-tiden.
Båda var så hungriga och törstiga att vi började med
att gå till Jambo.
Blev som vanligt en kär chicken-curry macka för mig, hihi!

Sen traskade vi omkring på stan ett bra tag.
Kändes det som. Värmen tog ganska bra i huvudet.
Vi klagade båda över att vi hade ont i fötterna efter nån timme!

Efter att vi gått omkring ett tag så mötte vi upp Jossan och Åsa.
Vandrade till Åhléns, dem skulle köpa en present.

Efter att dem inhandlat det så gick vi till Lindex.
Jag köpte ett halsband, hihi!



När klockan var cirka tre eller fyra (haha),
så sa vi hej då till varandra.
Jag gick till Comfuture och köpte en
HDMI kabel och gick hem.


Vid 18-tiden så åkte jag, David, Patrik och Erske
ut till Maln för att bada lite.
Blev inget långvarigt bad, men det var skönt
att svalka ner sig lite.

Inga kommentarer: