torsdag, maj 19, 2011

Dagen började med en promenad runt slingan.
När vi gått klart och kommer in på parkeringen blir
vi stoppad av en gubbe som börjar prata med oss.
Eller ja, mest mig, men lite med Shiva, hihi!

Vi pratar om hundar, bilar, döden, livet osv.
När jag kommer in igen får jag reda på av David
att jag har stått och snackat med gubben i 40 minuter!
Haha, det trodde jag aldrig!
Trodde vi stod där i max en kvart eller liknande.

Vid halv fyra blir jag rastlös.
Packar ner mat och vatten åt hunden och vi
går ner till stan och sätter oss på möljen.
Var inte en enda människa när vi kom dit, så det var skönt.

Vi satt kanske där i nästan en timme och gosade.
Sen började vi gå hemåt.
David var med sina kompisar, och jag hade inget att göra igen!

Men nyss fick jag lösenordet till datorn, så då kunde jag logga in
och sätta mig här i alla fall. Fördriva lite tid.

Blir nog att jag spelar lite Age of Empires 1 snart, hähä!

Inga kommentarer: