torsdag, april 28, 2011

Igår drog jag in till stan med min lillebror.
Vi fikade på Skutan med
Sofie, Elina, Ellen, Melody och Amanda.
Hoppas jag fick namnen rätt, hehe!

Efter att vi suttit där ett tag så
gick jag och Jesper till Hemslöjden
där Karolin praktiserar.
Frågade henne vad hon skulle hitta på,
så hon sa att jag kunde komma förbi senare.

Det blev att vi drog till stan för att vara med
Carro, Jossan, Pernilla, Denise och Åsa.
Slutade med att vi drog till Bockarna
och käkade pubmacka. Eller ja, dem gjorde det, hehe.

Kände en hel hög med människor där.
Hade fett kul!


I morse när jag och David vaknade 0950
så hade jag det inte lika kul längre.
Mådde fett dåligt, lol!


Vid halv tolv kom mamma och hämtade mig,
vi skulle på begravning för min gammelmormor.
Så detta blev min fjärde begravning,
och tredje begravningen för i år...



Vila i frid Ingrid.

Inga kommentarer: