tisdag, mars 29, 2011

Shit vilken helg.

Jobbade fredagen med Sarah och Sandra.
Eftersom det var 30+ så var det lugnt,
och det gick jättebra.
Både Sandra och Sarah lärde sig snabbt
vart galjarna hängde.
Duktiga flickor!

Lördagen däremot, ujujuj.
Den var fan ren jävla kaos!
Var meningen att jag och Sarah
skulle jobba ensam i garderoben,
men till slut så blev det två till som hoppade in,
och Michelle tog hand om kassan.
Men man fick inte vila en enda stund ändå.
Från 2230 till 0300 var det fullt upp!
Var säkert 600-700 pers inne på Gossip.

Värst var det när folk skulle ut!
Säkert 50-70 pers hade tappat bort sina lappar
och stod och skrek efter oss konstant!
Brudar med sina väskor som dem aldrig kom ihåg att
säga till om när dem gav oss deras nummerlappar.
Vill inte att någon ska ta åt sig av detta, eftersom
jag kände många som hade tappat bort sina lappar osv,
men det är fan riktigt jävla drygt.

För jag har blivit tillsagd:
Människor som tappat bort sina lappar MÅSTE vänta till sist!
Spelar ingen roll om ni beskriver era jackor, kan finnas så många fler
som har liknande. Och det spelar ingen roll hur bra ni känner mig heller.
Och om ni har en alldeles unik jacka, ja bra för er, men det spelar ingen roll
när det hänger 600-700 jackor i garderoben.

Och som sagt, ta inte åt er av detta, ville bara få ur mig det, haha!
Till er alla, från mig och resten som brukar
jobba i garderoben - HÅLL REDA PÅ ERA LAPPAR!


Tror både att jag och Tolga tänkte samma tanke denna helg:
VARFÖR ÄR INTE LOTTA HÄR?



Nä, nu ska jag nog slänga mig i sängen.

1 kommentar:

amanda sa...

så in i helvete störigt när folk blir sur på personalen när det är DOM SJÄLVA som tappar bort sina lappjävlar!! stoppa upp dom i röver eller nåt.